Balbebekim Bu normal mi sizce ? Belim ve boynum çok ağrıyor bebeğimi bile zor alıyorum kucağıma doktora gitmem gerekiyor mu sizce bunun için ?
Denizask2 Balbebekim 5 ay 8 gündür hergün 3 tane parol içiyorum agrilarim icin gidemedim doktora umarim gecer geçmiş olsun
Mavisiimm Balbebekim bence gitmelisinüz 1 yıl oldu ben de sezaryen doğum yaptım ama ne bel ne de sırt boyun ağrım olmadı gidip muayene olun bence inşallah düzelir
bananeabiya Balbebekim bebeğim 10 aylık ağrılarım yer etti artık 🥲 zamanla alışılıyor sanırım ağrılara.
Efelar8 Balbebekim Bebeğim 1,5 yaşında ve hala belim ağrıyor. Doğumdan sonra oluyor diyorlar ama çok kötü bir ağrı. Sabahları felçli gibi kalkıyorum