Balbebekim canım ya ben sana ne diyim 😂toplam sütlü türk kahve fincanları dahil 5 takım var yine de çok almışım diyorum,alışveriş yasağı koy kendine ! Satabileceğin şeyleri sat ,kullanmayıp lazım olacağını düşündüklerini kolile,hediye ver bol bol,valla eşyam çoktu ilk 2 sene deliriyordum evde sadeleşmeye çalışıyorum evimden bissürü şey çıkardım