Kızlar bende yaptırmak istiyorum menenjit aşısı ama kafam çok karışıyor. 9 aydan önce vurulmaz diyen var, 1 yaşından önce olmaz diyen var. Bizim doktorumuz 4. ayda gel vuralım dedi. Büssürü çeşit anladığım kadarıyla ama hangisi hangisi kafam basmadı bi türlü. Kendimizi doktorumuzun emin ellerine mi bıraksak, ne zaman derse gitsek vursa mı bilemiyorum. Allah evlatlarımızı hastalıklardan korusun inşallah