demirtug sagdiginiz sut ile bebeğin emdigi ayni degildir hic bir makine bebekler kadar güçlü cekim yapmaz bu sizi aldatmasin sütünüz yetiyor demisler zaten bir de neden sagip kendinizi strese sokuyosunuz. Bebek emerken süt üretiminiz devam eder makine ile sagarken etmez vs vs bircok etken var yani. Cisli bez oluyor kaka yapiyor kilo aliyorsa daha fazla buna kafa yormayin. Bebek her istediginde emzirin surekli emzirin..