Daha dün kontrolümüz vardı 4 ay 16 günlüğüz kafası da 44 cm çıktı ve doktorumuz bi problem olmadığını söyledi ayrıca bıngıldak da biraz erken kapanmaya başlamış ona da bi problem olmayacağını belirtti, ayrıca d vitamini pedia kullanıyorum doğduğundan beri 3 damla sadece