Korunma iğnesi yaptıranlar varmı acaba yaptırmayı düşünüyorum yan etkisinden korkuyorum bi oğlum var ikinciyi de düşünüyorum ama en az bir sene düşünmüyorum acaba gebeliği zorlaştırır mı veya kanama çok oluyo gibi şeyler okudum yaptıranlar tecrübelerini yazabilir mi