Merhabalar arkadaşlar 🌸
Bugün 13 günlüğüz😊 sezeryan ağrılarım biraz da olsa geçti. Ama dünden beri karnımda gaz ağrısı ve gaz geldiği anda karnım o dikiş yerlerim ağrıyor sanki😞 midem de ağrıyor aynı şekilde… Bu durumu yaşayan oldu mu? Çözüm öne leriniz nelerdir?