Süreden kalanınız var mı? Benim güzergahın yarısında 30 dk oluyor diyebilirim ,haftaya da sınavım var,hoca serileştirecem diyor ama çok yavaşım😣,bir de dua istiyorm belki birinizin dua kapısı açıktır ,Allah’ın izniye geçerim sınavı ,kazasiz belasiz sürmeye başlim🌸