Gitmedigimiz doktor kalmadı üç ayrı özel hastaneye gittik devlert Hastanesi’ne zar zor randevusuz muayene ettirdik hiç birinin yazdığı krem iseyaramadi iki buçuk aydır bebeğim uyuzla cebellesiyor çok yoruldum vücudunu gördükçe kafayı yiyorum çok kötü oldu git gidekotulesiyor kullanmadığımız karışım kalmadı permetrin kwelleda doktorların yazdığı vazelinli kükürt karışımları yok geçmiyor sürekli yenileri çıkıyor elbiseleri 90 dderecedeyikiyorum utuluyorum koltukları siliyoruz ne yaparsak yapalım yol katetmedik lütfen yaşayan geçiren tavsiye versin krem önerisi yok mu keşke benim vücudum bu hale gelseydi diyorum nasıl dayanıyor şimdi çok kasiniyordur hem dış kasintisi hem vücudunun mahfoldu bebeğim 🥺😭