Kdrsmsgkcbs bende sürekli kullanırım. Günlük ped olmadan asla çamaşırımı giyemem. Nedense o şekilde daha temiz hissediyorum. Bu aralar malesef bendede aşırı kaşıntı oluyo direk aklıma pedler geldi. Mantar kadar ileri derecede değil ama fena kaşınıyo.
Organik günlük ped arayışındaydım bende. Biraz pahalı olur ama sanırım. Zaten orkid kullanıyorum o da diğerlerinden daha pahalı.