Kızlar bebeğim 5 aylık ben mutfakta yemek vs yaparken onu ana kucağına oturtuyorum önüne bişeyler koyuyorum oynuyor bir süre sonra sıkılıyor. Normalde yere bırakmak hareket etmesi ve gelişimi açısından daha iyi biliyorum mutfakta çok vakit geçirince vicdan azabı çekiyorum bebeğime yeterli ilgiyi göstermiyor muyum gelişimi etkilenir mi diye? Sizler nasıl yaptınız nasıl ilerlediniz bi yerde hata yapıyor muyum