Kızım 19 aylık emmeyi 6 aylıkken bırakmıştı mama kullanıyorduk zaten çok iştahsız yemek seçen bir bebekti ben de en azından gündüz uykusuna ve gece uykusuna geçmeden 5 veya 6 ölçek mama veriyordum 4 gün önce kızım birden mama içmeyi bıraktı yaptığım mamalar hep çöp oldu tamam bişey olmaz en azından yemek yer dedim yemekte yemiyor kahvaltıda omlet yapsam sorunsuz bitirirdi artık yemiyor domates salatalıkla geçiyor kahvaltı peynir desen ağzına sürmez çorba yapıyorum sadece 3 kaşık zorla içirebiliyorım sorunsuz yediği şey yoğurtlu makarna tavuk pilav köfte bazen patates kızartası bunları bile iştahsız yiyor artık yemek seçmesi beni çok yoruyor değişik tarifler deniyorum ağzını bile açmıyor mamayı da bırakınca artık tamamen aç kaldığını düşünüyorum ya da ben abartıyorum önerisini olan var mı?