NihalAsel Kızlarrrr selam , kızım 10 ay 15 günlük ve yüzün de kızarıklar oldu 1 haftadır gelip gidiyor du ara ara ama dünden beri yüzü yanakları kızarık hep. Görsel ekleyemiyorum yapamadım bir türlü bi yardımcı olabilir misiniz 😔
NihalAsel Damlanurrr kuruluk yok pütürlü de yok böyle nasıl söylesem , al al oldu yanakları. Ama hafif de kuruluk var gibi
Damlanurrr NihalAsel bizim de yanaklarimiz öyle doktora gittik bugün onun için dediğiniz gibi hafifte kuruluk vardı doktor iki şey önerdi biri krem biri de şampuan hemen aldım size da atayım ama mutlaka sizde bir doktora danışın
Damlanurrr NihalAsel Bunlar zaten bebeğim ilk doğduğunda ben şampuanı kullanıyordum memnundum ama Sebamed denemek istedim işte üni baby felan doktor bu en iyisi bebeklerin cildi için üni baby dalın sebamed çok kuruluyor ve egzamaya kadar yol açabilir bu kuruluk dedi aldık bizde bundan sonra bunlarla devam
NihalAsel Damlanurrr dalin kullanıyorum ilk 3 ay mustella kullandım. Sonra daline geçtik ama hiç böyle olmazdı yani kullandım denedim o aşama da sıkıntı yoktu devam ettim daline. Dediğim gibi 1 hafta önce başladı ara ara oluyordu ama dünden beri al al yanakları
NihalAsel Damlanurrr anladım çok teşekkür ederim 🙏🏻 yarın bi götüreceğim doktoruna bakalım o ne diyecek inşallah geçer size de çok geçmiş olsun