3yas 8 ay oglum 6 aydr özellikle kardeş olduğundan beri asla soz dinlemeyen , oynadığı tek oyun birseyler fırlatmak olan Bi cocuga döndü. Laf dan bağırmaktan vs vs hicbiseyden anlamıyor. Elimden geldiğince ekran gostermrmeye çalışıyorum. Ama öyle Bi zıvanadan çıkmış durumda ki. Kendimi cooook çaresiz hissediyorum. Ne yapacağım allahim aklımı kaybetmek uzereyim