Kiracı olarak oturduğumuz ev satıldı ve yeni ev sahibi 5500 tl olan kirayı 10000 tl yapmak istiyor. Eski ev sahibiyle bu ay zam yapıldı daha. Bizde ödeyemeyeceğimizi söyledik ve ihtar cekip tahliye davası açacağını söylüyor. Şunu merak ediyorum ihtar çektikten sonra kaç ayımız var evi boşaltmak için ve davayı kazanırsa avukat masrafları, mahkeme masraflarını biz mi ödüyoruz? başına gelen varsa yada bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim:)