mehtap92 ben makinemin üzerinden değilde uygulamasını indirdim telefona wfi den baglanar kullanıyorum hemen hemen çoğu çamaşırı da oto.bakima atıp ekstra kurutmayi seciyorum hiç nemli çıkan olmadı. Hatta genelde program süresinden erken bitiriyor. Bir tek havluları çarşafları ayrı programa atıyorum. 2 senedir hiç küçülen kıyafetim de olmadı çok şükür