1kedi1kizannesi Benimki de öyleydi. Mycey çatal kaşık aldım ucu çok sivri değil çok güzel kavradı. Yoğurt çorba katı yiyecekler ne varsa önüne koydum yedi. Hatta benim yedirdiğimden daha fazla yedi kendi kendine, çünkü hevesliydi. Şu an 21 aylık, 3-4 aydır belki daha fazla, yemek işini bana bıraktı. Bence siz de nasıl isterse öyle devam edin. Ortalık kirleniyor ama çocuk her şeyi kendi yapmayı öğreniyor. Köfte yapıp haşladım, ısırması kolay oldu. Mücver, pilav gibi yemekler de onun için rahat olur.