kizimdakizim Emme bebekler için bir refleks olduğundan çok normal aslında. Dış dünyayı bu vesileyle tanıyorlar. O yüzden elini ağzından çekmeyin derim. Bizim de öyleydi, o aylarda eller sürekli ağızdaydı. Hatta bazen iki eli birden sokmaya çalışıyordu 😂