gzmysn 4,5 aylik bebegimin yüzünde ve bazende bacaginda falan döküntüler oldu kasiniyor sanirim elini devamli oraya goturuyor ne olabilir pazartesi doktora goturucem belki basina gelen vardir diye soruyorum
Sevgidolu gzmysn benim oğlumda 4.5 aylık daha yeni oldu kızarık kabarık kabarık egzama dedi doktor ilaç kullanıyoruz suanda
gzmysn Sevgidolu peki devamli duruyormu bizimkinin kizarikligi sönüyor yok oluyor ellemezse ama sonra yuzunun baska yerlerdinde gene oluyor sizinde öylemi
Sevgidolu gzmysn öyle değil galiba sizinki alerjik de olabilir geçmiyor kuruyor gibi ama tam değil zaten ilaçlara da daha yeni başladık mutlaka doktor git
Ikrazumra19 gzmysn baktim canm ama alerjide olabilir pek egzama gibi durmuyor anne sutu aliyorsa sen farkli birsey yemis olabilir.misin
gzmysn Ikrazumra19 sadece anne sutu aliyor pazartesiye kadar yediklerime biraz dikkat ederyim bakalim insallah onemli bisey degildi bu arada cevapladigin icin tesekkurler ☺️
Yenidunyammm Alerji olabilir. Biz de de öyleydi başta. Kaşıntısını takip edin. Çok kaşınıyorsa doktorunuza bildirin. Kuruluk var mı vücudunda?
gzmysn AdAyza su cicegi olsa vucudunda falanda olurdu tek tuk cikiyorsa cikiyor bacaginda falan oluyor bazen