Esoesssc Daha çok küçük, sütünüz varsa memeye devam edin derim. Benimki de meme aşığı, 21 aylık oldu ama ben kendimi hala hazır hissetmiyorum 😊 tabii benimle ilgili bir şey bu. Bağışıklığı açısından da anne sütü çok iyi olur zaten. Süt gelmiyorsa tabii ona göre mamayla devam edersiniz. O zamanlarda sadece ek gıda da verilebilir ama mama da vermek gerekir diye düşünüyorum.