Dilekkkk19 Geçmiş olsun, aklına geliyor mutlaka tabii ama istediğinde dokunabilirsin gibi şeyler diyorlar. Ben de memeyi azaltma aşamasına geçtim henüz tam kesmedim. 21 aylık. 1 haftadır falan gece emerek uyumuyor. Önden emiyor ama uykuya memeyle geçmiyor. Ay dede gelince süt gidiyor ama meme burada dedim. Şu an emerken ay dede diyor. Süt bitince babasına sarılıp uyuyor. Gündüz de dışarı falan çıkıyorum bebek arabasında uyuyor. Arada aklına geldikçe veriyorum şimdilik. Böyle böyle unuttururum diye umuyorum. Ama tabi meme diye akıllarına geliyor. Bi ara emdi, süt gelmeyince meme bozuk demişti 😂😂