Gzm__ Bebeğim 8 aylık maşallah hiperaktif. Park beşik kullanıyorum ama Allah nasip ederse bir kaç aya çıkmayı öğrenirse beşiği değiştirmemiz gerekecek. İstese de çıkamayacak beşik tavsiye verir misiniz