OncedenGurme Merhaba kızlar. Kızım Ağustos’ta 4 yaşına girecek. Güzel bir okul arayışındayım. Gidip gezeceğiz bakalım önerisi olanlar var mı? Aklımda Elit Çocuk Akademisi var ama başka seçenekleri de görmek istiyorum
yaseminoztrkk OncedenGurme bende beylikduzundeyim kızımda şubatta 3 yaşına girecek yaza düşünüyorum sıkılıyor evde bende bekleyim şurada 😁
OncedenGurme yaseminoztrkk umarım bulabiliriz güzel bir yer. Ben de okul öncesi öğretmeniyim ama devletteyim, özelleri hiç bilmiyorum nasıllardır
yaseminoztrkk OncedenGurme ay umarım bende ozel istiyorum çevrem de hiç yok öyle çocuklu biri okul öncesi öğretmen olarak önerebileceğiniz birsey var mı bana şu özellik olsa iyi olur vs gibi 🙏 aklımda olsun en azından
OncedenGurme yaseminoztrkk öğretmenlerle öncesinde birebir tanışmak, mezuniyet durumları, bölümleri, yemek listeleri, okul içi ve dışı güvenlik önlemleri gibi bir sürü soru var aklımda
yaseminoztrkk OncedenGurme evet haklısınız çocuğu senden ayrı biryere götürüp birine emanet etmek de oldukça zor ama önerinizi dikkate alacağım çok teşekkür ederim sağlıkla büyüsün yavrunuz 🌸