Evamm001 Kızlar ben ilk defa montları çamaşır makinesini atmak istiyorum her zaman kuru temizlemeye falan veriyordum annem at bir şey olmaz biz hep atarız dedi sizce hangi programı atmalıyım narin program var kaztüyü mont var elde yıkama var sizce hangisine
yaseminoztrkk Evamm001 ben 30 derecede 30 dk da 800 devirde sıktırarak yıkıyorum deri gorunumlu şişme mont dahil herhangi bir sorun olmadı şimdiye kadar. Tersini çevirip fermuarını çekip öyle atın ama sonra çırparak askı gibi birseyle aşınca hiç sorun olmuyor
oykumoms Evamm001 kaz tüyüyse atmayın bence bozulabilir. Normal montları 30 derece elde yıkamaya atıyorum bn
yasee01 Evamm001 montun içindeki etikette genelde yazıyor kac derece de yikanacagi oraya bak istersen
AyseKa Evamm001 ben de hep atıyorum ama şişme mont kaşe falann kaz tüyünü bilemedim. Ben hassas ayarda atıyorum 30 derecede 1,5-2 saat sürüyor yıkaması 800 devir sıkma.