Anneler merhaba kızım şubatta 3 yaşına girecek 2 aydır geçmeyen egzamasi var 2 kez kortizonlu krem kullandık 1 ini dermatolog verdi sampuanini deterjanıni herseyi değiştirdik yağ kullanın dedi kullandık sonra başka bir krem önerdi atopik ciltler için onu da kullandık ayrıca banyo da egzama sabunu kullanıyoruz. Kortizonlu kremle biraz rahatlar gibi oluyor sonra yine sağ baştan. 3 gündür yine kasintisi var bacağına koluna falan atladı gece çişe falan kalktığında kasinmaya başlıyor sonra uykuya dalamiyor kasinmaktan lütfen başına gelen varsa yardımcı olur musunuz nasıl geçti neler yaptınız. Bu arada kan testi de verdik onda da sorun yok. Başka bir dermatolog a götürmeden buraya da yazmak istedim