Hipp iyi diye onunla başlamıştık malesef bize yaramadı gaz yapmıştı kakasını 4-5 gün yapamıyordu. aptamil prosyneo Aldık onuda araştırabilirsini içeriği temiz ve diğer markalardakiler kadar şeker yok hipp ile aynı şeker oranı öneririm bize iyi geldi ama dediğim gibi her bebek farklı