7 aylık bebeğim ama sanki biraz fazla yiyormuş gibi geliyor, mesela dün sabah 1 yumurta + 1tk labne + 1çk tahin pekmez yedi. Öğleden sonra karnabahar + havuç + sarımsak haşlayıp yoğurt ve irmikle karıştırdım küçük bir kasenin yarısını yedi. Akşam da elma+ayva haşladım portakal suyunda irmiği pişirip karıştırdım yine aynı şekşlde yarım kase yedi sonra da sofradakilere sünmeye başladı birazcık sofradakilerden tattırdım yani bilmiyorum fazla mı yoksa bana mı öyle geliyor anlamıyorum. Fazlaysa bir sakıncası var mıdır bu durumun.