Oğlum 7 ay 8 günlük kilosu gayet iyiydi. Hasta oldu ondan sonra zayıflamaya başladı. Burun akıntısı öksürüğü biraz da ateşi vardı. İyileşti ama zayıfladı. Gören herkes çok zayıflamış diyor ki bende farkettim. Yani yemesi de yerinde iştahı iyi. Daha önce de hasta olmuştu ama hiç böyle olmadı. Diş mi çıkarıyor ondan mı acaba diyorum ama iştahı iyi yanı. Biraz hareketli ondan mı diyorum hep hareketliydi bu zamana kadar ama kilosu da iyiydi. Sizce neden dolayı olmuş olabilirnii anneler ?