Bebeğim 6 aylık doğduğundan beri kucakta uyuyor. Yatakta uyumaya alıştırmaya çalışıyorum ama imkansız. Kucakta da olsa yatakta da olsa artık uyumadan önce çok ağlıyor. Çok çok uykusu olmasına rağmen kendini yırtıyor resmen. Artık gitgide büyüyor kucakta uyutmak da zorlaştı. Yatağına nasıl alıştıracağım? Ve uykuya dalarken Neden ağlıyor çözemiyorum. Çok fazla uyku eğitmenleri ile konuştum ama hiçbiri çözüm sunmuyor. Yok kitap oku yok müzik aç sakinleştir. Ya hepsini yapıyorum ama yaparken bile ağlıyor delireceğim artık ya