Merhaba Happy kids anneleri
Bebegim 1 yaw 6 aylik. Normal yuruyor sonra birden parmak ucunda yurumeye bawliyor, 10 adim normal 11de yine parmak ucu. Normalmi? Doktora goturmuwdum 1 yaw 2 aylikken normal oldugunu soylemiwdi, bugun psikologa gittik bebegimin olmadigini, ama parmak ucunda yurumenim otizm belirtisi oldugunu soyledi. Adini soyleyincw hemen bakar, ama bugun orda oyun oynarken oyuna daldi ve bakmadi. Psikolok bebegimin cok iyi oldugunu, goz temasinin mukemmel, insanlarla iletiwimin mukemmel oldugunu soyledi. Otizmli bir bebek degil dedi. Ama parmak ucunda yurudugu icin test yapalim dedi. Birde her sesi awiri hassasca duyuyor. Kapinin diwarisindan sesler geldigi zaman aninda dikkatini ceker, bulawik makinasinin sesini uzaktan aninda ewitir. Korkmuyor yuksek seslerden, ama onlara karwi cok hassas. Yani ozetle bebegim otizm degil, ama o iki soru icin test yapip emin olmamiz gerekmiw. Siz ne duwunuyorsunuz? Aranizda bebegi parmak ucunda yuruyen, oynayinca 1 kez bile olsa adina cevap vermeyen, ve seslere boyle hassas cocuklari olanlar varmi?