Bizde bu sene tayinciyiz doğuya zorunlu görev bende heyecanliyim nereye yazicagimiz bilemiyoruz araştırıyoruz. Lojman hakkımızı hiç kullanmadik inşallah çıkar yoksa kiralarla biz yapamayız. Biz bu sene 3.il içi tayjnizimi gördük canımıza tak etti .8000 nakliye ücreti verdik ama sehirler arası 30.000 tlyi buluyormus. Devlet sadece yolu karşılıyor 7.600 küsür veriler ama biz 50.000 tl verdik taşınması yol ev kira depozito felan gerçekten bu işler zor Allah yardimcimiz olsun 🤲