Rabiaecrin harika, peki bunu kaç aylıkken yaptınız. Böyle cesaretlendirici bir cevaba ihtiyacım vardı. Yani tüm bloglarda memede uyutmayin diyor, ok; fakat nasıl? Bebek kucaktan indiği an ağlıyor yastık değil ki bu koy uyusun.
Uyandığında peki uyutmaya devam ettiniz mi, cunku bırakıyorum yerine uyaniyor ağlıyor memeye geldiği an tekrar uyuyor hemen, o an yine bırakmalı miyim? Bunu tekrar mi etmeliyim uyuma süresi boyunca. Yoksa uyandı diyip devam mi etmeliyim güne. Bu sefer de ne aktivite yapıyor ne baska bir şey. Mızmızlanıyor uyuyamadi diye.