Biz 2 ay 3 günlük doğdugundan beri çok sık uyanır uyuturum 5-10 dk içinde uyanır en fazla çok yoruluyorum 1 saatte 5 defa tekrar tekrar uyutmaya gidiyorum artık pes edip biraz ayagımda sallıyorum uyutuyorum ben bazen tükenmişlik sendromu yaşıyorum hiç geçmiycek gibi ama herkes geçiçek diyo. Geçiyor ama nasıl geçiyo işte birde bize sorsalar keşke