Benim saçlarım baya kıvırcık,ekim ayında bi moral bozukluğuyla ilk kez gidip saclarima balyaj yaptırdım. Isminden bile emin değilim işlemin o derece yabancıyım saçlara 😂 diplerini ellemeden geri kalan yerlerini açtı ve boyadi,bi kac hafta sonra da cila yaptı. Gelin görün ki saçlarım cok sari geliyor bana,bi türlü beğenemedim. Şimdi tekrar gitsem koyulastirma yapabilir miyiz? Saclarim zarar görür mü?