Merhaba kızlar 4 yaşında oğlum var bugün kontrolünde ultrasonunda yumurtalikkari kasık bölgesine yukarıda olduğunu öğrendik bizi çocuk cerrahına yönlendirdi Ama şu an sıra bulamadığım için korktum daha önce başına böyle bir şey Gelen varsa yani durumu nasıl atlattınız süresi nasıl ilerledi söylerseniz çok sevinirim