AslanAnnesii12 Arkadaşlar bebeğim bugün 5 ay 25 günlük. 2 günlük mama kaldı. 2 numara mı almalıyım 1 numara mı ? 6. Aya girince mi 2 numaraya geçiliyor 6. Ay bitince mi ? Kafam çok karıştı 😂
ikibaloglanannesi Tam 6.ayina girince 2 numara alıyorsunuz. Şu an 5 ay 25 günlük ise 1 paket 1 numara alın. Onu bitirin sonra 2 ye geçersiniz
Tugceecn Mamaları toplu aldığım için ben genelde bir üstünü aldım hep yani senin yerinde olsam 2 alırdım :) Şuan kızım 14 aylık hiçbir sorun yaşamadık ☺️