Mihradenzeyno Bebeğim 19 mayıs’ta doğdu O günden bugüne hesapladığımda 8.ay 5 günlük olmuş ama hemşire 8.ayı bitirip dokuza girdiğini söylüyor ve bizi aşıya bekliyor. Bebeğim 8.ayında değil mi bu durumda, kafam çok karıştı yardımcı olur musunuz lütfen
1Anne1Bebek__ Mihradenzeyno 8. Ayı bitmis 9 ayından gün alıyor ama 9 aylik degil 🤔tam 9. Ayinda yapılıyor benim bildiğim kadariyla
seren361_ Mihradenzeyno 8 ayı doldurmuş ama 9 u doldurmamış ki 9 aylık olduğunda yapması gerekiyor aşıyı bence
Esraelif23 Mihradenzeyno merhaba benim bebeğim de 10 mayısta doğdu aynı zaman biz aşı için 9 ayı tam doldurmasını bekliyoruz erken söylemişler size diğer aşılarınızın tarihi doğru mu.
Mihradenzeyno @Esraelif23 evet doğru onlar, ama bu aşı için yarın getir dedi bebeğim daha 8 ay 6 günlük