Aynenkanka Oğlum 9 aylık, bu zamana kadar alerji maması kullandık. Çok şükür alerjisi bitti biz de normal mamaya geçtik Golden Goat aldım temiz içerikli diye ama kabız yaptı. Ne önerirsiniz?
mervee5555 ikibaloglanannesi Bebelac Gold 1 numara kullanıyorum da bişey sormak istiyorum mamayı hazirladiktan sonra hafif nokta nokta süt kesiği gibioluyor biberon normal mi
seren361_ Aynenkanka bizde bir problem yaşamadık bir kaç postta kabız yaptı diye yazan oldu ama her bebek farklıdır deneme yanılma yöntemiyle anlarsın onu canım benim ki olmadı başkasının bebeği olur ama yapmaz diye almıştım bende
ikibaloglanannesi Aynenkanka Bebelac gold fermantasyon şekilde yoğurt mayalar gibi üretiliyor. Sindirimi rahat, gaz ve kabızlık önlüyor.
Aynenkanka seren361_ evet ya inşallah güzel bir mama buluruz, önceki maması aminoasit mamasıydı sindirimi daha kolaydı sanırım bu formüller ağır gelecek umarım alışır zamanla 😔
ikibaloglanannesi Aynenkanka Geçen hafta Bebelac Gold olanı 800gramini migrostan migros karttan 300₺l ye almıştım yine indirimde ise bakın. Ara ara migrosta Bebelac ve bebelac Gold indirime migros karta özel giriyor. Uygulamasından da bakabilirsiniz 🌸 Rica ederim 🥰
Saliss Bebelac gold kullanıyoruz gayet memnunum bebeğimde mutlu sma denedim bi ara bizde kabızlık yapmıştı her bebek farklı ☺️
Aynenkanka ikibaloglanannesi fiyatı da iyiymiş bayağı golden goat 400gr 336₺ ye aldım en son fiyatı da önemli değil iyi gelsin yeter ki
ege67 Aynenkanka evet benim çocuğum da hassas mama konusunda bebelac gold ve aptamil hiç iyi gelmedi bize
AyseKa Aynenkanka benim oğlum da bağırsakları çok hassas bir çocuk hepsini denedik Aptamil aşırı gaz yaptı hiç iyi gelmedi, hipp organic kullanıyoruz çok sevdi onu diğer mamaları hep bırakırdı az içerdi şimdi tam içiyor