Bizaa Hanımlar geçen aylarda Philips Kazanlı ütü almıştım ilk çalıştırdığımda dıııırr şeklinde titreşimli bi ses geliyo bu ara ara tekrarlanıyo bana göre yüksek ses Daha önce Kazanlı ütü kullanmadım bu normal mi acaba kullananlar bi yazarsa çok sevinirim
delidumrul Bizaa buharı yeniliyor işte öyle ses çıkarması normal bende bekarken annemlerde kullanıyordum