Ello evet ama anormal durumla karşılaşırsan getir dedi kağıt verdi şiste bunlar olursa getird diye ama gözleri çapak çapak doluydu kirpikleri kurumuş sapsarı su gelmiş kaşıyor şimdiye kadar olmadı şimdi olması korkutuyor beni,doktora yine götürcem ama başına gelen yada çevresinde doktor olan var mı sorup beni bilgilendirir misiniz nolur ölücem korkudan