bademgozlum Memnun musunuz ? Ve en önemlisi sallanıyor mu arayıştayım pratik bisey istiyorum İKEA’nın antilop modeline baktim sallansın istemiyorum temizliği de pratik olsun istiyorum kullananların yorumlarını bekliyorum ☺️
2boymommy bademgozlum hayir sallanmiyor saglam tavsiye ederim ilk oglumda onu kullandim temizligide cok pratik👌🏼
Rumuz_13 bademgozlum çok pratik ve sallanmıyor aşırı memnunum sakın ayakları destek li almayın kızım onda ayağa kaldırıyotdu kendini. Kullanımı ve kurulum derdi yok
tunasmom bademgozlum 6 aylıktan itibaren kullanıyorum şimdi 20 aylık olacak.. Çok memnunum ilk zamanlar ayak desteği almıştım ahşap büyüdükten sonra kullanmadım hiçte sallanmadı 2. El aldım bu arada dlp uygulamasından çok uygun fiyata almıştım. Sağlam bulursanız 2. El öneririm.
Aynenkanka bademgozlum sallanmıyor sağlam ama fayansın üstüne koymayın ayakları kayar ve temizliği çok pratik foşur foşur yıka mis
busradurukilic bademgozlum bende arkadaslarimin tavsiyesiyle aldım henüz kullanmadık ama guzel yani hafif pratik. Bende minder alacağım ikea mi alayım trendyol dan vs başka bisey mi?
Nickibosver bademgozlum ben memnunum kaliteli ve sade hoş duruyor ama kemeri keşke üstten gecseydi benim kızım çok hareketli sürekli ayağa kalkıyor mama sandalyesinde 🥴
Evaninanasi bademgozlum 16 aydır kullanıyorum. Taş gibi mama sandalyesi gerçekten. Bebeğim oturmayı bırakınca kaldırıp 2. Çocuğuma da çok rahat kullanırım 👍
basakhanim34 aiseeftun hayır kullanılmıyor benimki 2.5 yaşında sığmamaya başladı. Mama sandalyesiz de olmuyor. İlerki yaşlarda kullanılan model alın bence. Mesela joie o kadar büyük ki yıllarca sığar ve ayakları aşırı sağlam devrilme ihtimali yok
tunasmom aiseeftun şuanda bizimle masada da oturabiliyor oğlum o yüzden düşünmüyorum almayı kullanamayabiliriz muhtemelen bunu ama dediğim gibi sandalye de de yemek yiyor