İki gün sonra 9 aylık olacak hala bir uyku düzenimiz yok. Tam oturttum diyorum yine bozuluyor. Artık kafayı yicem duzensizlikten. Gece saat 3 de yattı, bende sabah 9da uyandırdım bilerek çünkü bıraksam öğleye kadar uyuyacak biliyorum. ( Emmeye vs uyanıyor tekrar uyuyor bu arada) neyse kaldırdım maksimum 2 saat dayandı. Şimdi ne kadar uyuyacak bilmiyorum ama maks 2 saat uyur diye tahmin ediyorum. Sizin duzenleriniz nasıl bana akıl fikir verin Allah rızası için çok yordu bu bebe beni🥺