1 hafta olcak memeyi aramıyor artık ama 1 kere uyanıyor ayağımda sallıyorum acaba onu alışkanlıkmı etti yanıma yatırınca da uyuyor ama sızlanıyo yani ayakta uyutayım istiyor gibi yanımda uyutsam sonra beşiğe koysam deliksiz uykuya alışır mı yoksa daha yeni kestiğim için normal mi
( 22 aylık )