Fattiko kizim 15ayi geciyo. Evimizde 4yasinda binkedimiz 3yasinda bi kopegimiz var. Annemlerdede yaklasik 6yasinda bi kuşum var, babami cok sevdigi icin getirmemistim onu evime ama kizim gittikce onlada oynuyo, kusumuz kendini sevdiriyo. Arada bi kiskaniyolar birbirlerini ama anlasiyolar genel olarak😊