Kumru_ Cinarinmelek_annesi07 yeni doğanlarda sindirim sistemi ilkel çalışır emdiğini hemen çıkarır bu normaldir
SelimeliS Cinarinmelek_annesi07 normal canım benimkide genelde emerken yapiyor hatta emerken daha rahat yapiyor obur turlu ıkınıyor surekli. 44 gunluk
Gulsu123 Cinarinmelek_annesi07 sadece 2 defa mı benim kızım dogdugundan beri her emmede yapar nerdeyse nırmal canım doysugunu gosterir😊
Skn01 Kumru_ biz 15 günlügüz aynı bayanın söylediği gibi daha emerken alttan kanadını yapıyor,kilo alamayacak diye korkuyorum..
Kumru_ Skn01 Yok canım emiyorsa kilo alır dediğim gibi onların sindirim sistemi tam gelişmediği için bu şekilde oluyor. Siz bol bol emzirin o kilo alir☺
Cinarinmelek_annesi07 SelimeliS ilk baslarda yapardi benimkide baya bi birakti bugun yine yapti bende merak ettim cnm saol
Nebicimanne Cinarinmelek_annesi07 kizim oyleydi hala daha oyle 11 ay 11 gunluk ek gidadan hemen sonra yapiyo simdide 😅