Biz de kullanıyoruz günde 1-2 kere gayet güzel kakasını yapıyor doğum yaptığımda doktorum önermişti. Kilo alımı da iyiydi ilk ay komple mamayla beslendi 1.400 falan kilo almıştı şimdi sağarak sütümü veriyorum o yüzden mamayı azalttık. Bi de bizim alerji durumumuz var kesin tanı konmasa da doktor prosyneo devam dedi