Kızlar merhaba kızım 9.5 aylık ama yüzü kuruyor havalardan dolayı galiba. Emziremiyorum mama veriyorum su da vermeye çalışıyorum cokça ona rağmen kuruluk oluyor ciltte. Bebeğimin yüzüne ilerde de sıkıntı olmayacak herhangi bir nemlendirici tavsiye edebelicek olan var mı? Yardımcı olursanız cok sevinirim