Sizler nasıl hallediyorsunuz bu oda ayırma olayını ya ben 4 buçuk yaşında ki oğlumu zor ayırdım yanımdan ayrilali 4 ay oldu odadan ayrılalı ise 1 ay oldu zorla o da şimdi 11 aylık kızım var onu bari erken ayiriyim diyorum sizler nasıl yaptınız bana da fikir ve öneri verin lütfen