dilek1507 Merhaba kızlar, eşlerinizden bu 2 şirketten birinde çalışan var mı aranızda? Üretim elemanı hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Çalışma saatleri, yan haklar, maaş, izin günleri…
vildanzeynep dilek1507 Üretimde maaşlar nasıl tam bilmiyorum ama asgari ücretin üstünde alıyorlar 3 ayda birde prim veriyorlar. Hafta tatilide sürekli değişiyor 3 ayda bir değişiyor yani . Maaşı günü güne veriyorlar .
dilek1507 vildanzeynep yemek kartı, yol yardımı ya da benim aklıma şuan gelmeyen ama aa şu da var şimdi aklıma geldi diyeceğiniz birşey var mı 😇
vildanzeynep Yemeği şirket veriyor yemek kartı yok yani . Servisi var . Vardiya her hafta değişiyor bu arada