Gizemre
Kızlar Doğum yapalı 45 gün oldu daha ne zaman boyatcam ben bu saçları hala mı tehlikeli evde kendim boyasam bari yine mi sorun olur kimi bişey olmaz diyor kimi zararlı diyor siz nediyorsunuz bu konuda boyatan oldu mu aranızda Doğumdan sonra ??